תרגילים לדחיית השפיכה

תרגילים לשפיכה מוקדמת מאפשרים להתמודד עם הבעיה באופן קוגניטיבי , אך לרוב הם אינם מסייעים לכלל הגברים הסובלים מתופעה זו. אין ספק שתרגילים אלו יכולים מאד לעזור למי שאין לו ניסיון מיני עשיר, ויחד עם זאת, יש לו פרטנרית אשר תעזור בביצוע התרגילים. בכל אופן מומלץ תמיד לנסות, ואם הדבר לא מוביל לשיפור הרצוי, ניתן להשתמש בתכשירים לדחיית השפיכה, אשר עובדים כמעט בכל המקרים. לבעיית השפיכה המהירה \ המוקדמת קיימות מספר שיטות לטיפול מבוססות תרגול ומטרתן היא שיפור המצב, וחידוד יכולת של הגבר לעוצמת הגירוי המיני שלו, ושיפור שליטתו בשפיכה. השילוב של בת הזוג בפרקטיקה מגביר את הסיכויים להצליח, וגם מאפשר לגבר לקבל את התמיכה הנפשית שהיא חשובה לא פחות, ומשפיעה מאד על אובדן השליטה בשפיכה. 

1. התחל הפסק

שיטת ה"התחל-הפסק" – מאפשרת לגוף להתרגל לזמנים ארוכים ורמות גבוהות של גירוי מיני באופן עולה. בתחילת התהליך השיטה נעשית ע"י אוננות באופן עצמאי. גירוי עצמי של הגבר עד לנקודת האל-חזור, ולאחר מכן הפסקה לעשרים שניות ואז המשכה, באופן חוזר. חשוב מאוד להימנע משפיכה לפרק זמן של עשרים דקות. ישנם מטפלים אשר מורים למטופל לבצע דירוג של עוצמת מ-1 (היעדר זקפה) ועד 10 (אורגזמה). זמן הפסקת הגירוי יתרחש כאשר המטופל מגיע לגירוי של 8 מתוך 10, וההמשך בזמן שהעוצמה דועכת ל-3. אפשרות השליטה העצמית באוננות ללא בת הזוג גורם ללחץ נמוך יותר ובכך קיים שיפור בשליטה העצמית על השפיכה. בנוסף לכך, ישנו זיהוי מדויק יותר של נקודת האל-חזור ומכאן מגיע הארכת משך הזמן הנדרש לשם הגעה לאורגזמה. לאחר שהגבר הצליח לבתע תרגול במשך זמן מה (שבועות בדר"כ) אפשר להתחיל לשלב ולעדכן את בת הזוג. שיטה זאת זוכה לשיעור גבוה של גברים אשר הצליחו להיפטר מהשפיכה המהירה והאנשים שנותנים את טיפול זה בדרך כלל הם סקסולוגים.

שפיכה מוקדמת

2. שיטת החנק

בשיטת החנק בן/בת הזוג צריכים לאחוז בחוזקה את הפין רגעים מספר לפני הגעה לאורגזמה הגברית וכך למנוע את השפיכה. גם בשיטה זו, שדומה מאוד לשיטת החל-הפסק יש צורך בחזרה על הפעולה לאחר 20 שניות לערך למשך פרק זמן של 20 דקות. תחילה, השיטה נעשית באוננות של בן או בת הזוג וכאשר רואים שיפור קל ניתן לנסות גם בחדירה.

3. תרגול שרירי האגן

אימון של שרירי האגן באמצעות כיווץ ודחיפה מאפשר שליטה רבה יותר באזור; שרירי האגן אחראיים לתהליך שפיכת הזרע. לשיטה זו יתרון ברור – פשוט וניתן לבצעה בכל זמן שהוא. לאחר מספר אימונים על שרירים אלו ניתן לראות את השיפור באופן משמעותי. 

4. שינוי תנוחה

התנוחות השונות שאנו עושים במהלך יחסי המין גורמות לגירוי שונה בין גברים. לכן מומלץ לנסות אותן על מנת לזהות איזו תנוחה עוזרת ובה ניתן להתמיד לאורך זמן ארוך יותר ואיזו תנוחה מגרה את הגבר יתר על המידה. 

5. שימוש בקונדום

מסתבר שגברים רבים מדווחים כי שימוש בקונדומים מסוימים מפחיתים את התחושה של המשגל ומעכבים את השפיכה. במקרים מסוימים גם גורמים לאובדן זקפה, אך שווה לכם לנסות שימוש בקונדום ככלי עזר לעיכוב השפיכה. זה כמובן אינו פתרון קבוע שכן שני בני הזוג בד"כ יהנו פחות מן המשגל. 

השיטות לעיל אינן נחשבות ליעילות כל עוד לא נלקחו ברצינות, וייושמו בסבלנות. אין פתרונות קסם בתרגול זה ומדובר בתרגול מתמשך שאת התוצאות יהיה ניתן לראות בהדרגה. כמובן ששיטות אלו לא תמיד יעזרו עם פרטנריות חדשות, אן בשימוש עם אלכוהול או סמים אחרים, או כל גורם לחץ כלשהו. למי שרוצה לפתור את הבעיה ללא תלות בשום גורם ובאופן מידי, מומלץ לנסות תכשירים לדחיית השפיכה. 

6. טנטרה

יש מי שמאמין שטנטרה היא כלי מצוין לתרגל דחפים במיניות מצד אחד, ומהצד השני להמציא מחדש את המניות וההנאה של גברים ונשים כאחד. בסרטון שבצד שמאל תמצאו הסבר שאולי ישכנע אתכם בשיטה. 

השאירו פרטים

ותחזרו לתפקד כמו שרציתם