ויאגרה ללא מרשם – לא מילה גסה

גם ישראל משנה את דרכיה – בשנת 2018 החליטה המדינה להצטרף למספר מדינות באירופה המאפשרות לגברים לקנות ויאגרה ללא צורך במרשם רופא. משרד הבריאות החליט לשנות את דרכיו על מנת לאפשר לגברים דרך דיסקרטית יותר ומפוקחת לרכישת התרופה.

 

מי רשאי לרכוש ויאגרה ללא מרשם רופא?

גברים מעל גיל 35 ללא מחלות רקע יורשו לרכוש ויאגרה ללא מרשם רופא בכמויות מוגבלות. בכל רכישה תתאפשר קנייה של 100 מ"ג בלבד, בצורת 2 גלולות של 50 מ"ג כל אחת או 4 גלולות של 25 מ"ג כל אחת. כן נקבע, שטרם מתן התרופה הרוקח יעשה תשאול דיסקרטי על מנת לוודא שלרוכש לא נשקפת סכנה בריאותית. לרכישה של ויאגרה ללא מרשם ניתן להיכנס לקישור ולחפש נקודות מכירה ברחבי הארץ.

 

למה בעבר היה צורך למרשם רופא?

הויאגרה שיצאה לשוק בשנת 1998 על ידי חברת פייזר, הומצאה לגבי במקרה. הניסוי שהתחיל כשפיתוח תרופה לתעוקת חזה הפך להיות פיתוח תרופה לאין אונות כשהבינו החוקרים את ההשפעות של הגלולה. החומר הפעיל בויאגרה (sildenafil) גורם להגברת זרימת הדם לאיבר המין וזו מובילה לזקפה.

זה אמנם נשמע לא מזיק, אך כמו כל תרופה כימית אחרת, גם לויאגרה השפעות שונות על אנשים שונים, בייחוד אלו שסובלים מבעיות לב ולחץ דם. לכן, היוועצות עם רופא היא חשובה ביותר.

 

למה השתנתה המדיניות?

בסקירת השטח, עלה כי גברים רבים מתביישים לגשת לרופא ולפרסם ברבים את הבעיות בתפקוד המיני שלהם. במקום זאת, הם מעדיפים לרכוש תרופה בלתי חוקית ללא מרשם ממקורות מפוקפקים. לא רק שהתרופה שקיבלו לא תמיד הכילה את החומר הפעיל שעוזר לטיפול בבעיה, אלא שהיא גם הכילה חומרים מסוכנים אחרים שמזיקים לבריאות. בהתאם לזאת, החליט משרד הבריאות לתת את הגלולה ללא מרשם בצורה חוקית ומפוקחת.

 

מי צריך ויאגרה?

גברים הסובלים מאין אונות נוטים לקחת את התרופה. אין אונות פירושה תפקוד מיני לקוי המאופיין בקושי להגיע לזקפה ובקושי לקיים מגע מיני מספק. לעיתים הדבר נובע ממחלות בריאותיות, כגון: סכרת, ולעיתים הדבר נובע מבעיות נפשיות, כגון: לחץ, חרדה, התרגשות, ועוד.

 

אילו סוגי ויאגרה יש?

ניתן לרכוש כמה סוגים ללא מרשם:

  • קמרגה – תחליף גנרי שמגיע בצורת ג'ל בטעמים, סוכריות לעיסה או טבליות בליעה. היתרון הוא שהתרופה מתאימה גם למי שלא מעוניין לבלוע גלולות.
  • סיאליס – תחליף גנרי שמוכר בעיקר בזכות ההשפעה ארוכת הטווח שלו הנמשכת 36 שעות, ומאפשרת סוף שבוע פרוע.
  • פילדנה – זהה כמעט בחומרים לויאגרה המקורית אך נמכרת במחירים זולים ונוחים יותר לרוכש.

 

לסיכום – משרד הבריאות באמת לטובתנו

קשה להאמין אבל המדינה מנסה גם לדאוג לצרכי התושבים, והפעם הצליחה ובגדול. כבר לא צריך לחשוש מקנייה של ויאגרה ואפשר לשמור על הפרטיות גם בדרך חוקית.

ויאגרה ללא מרשם

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות
כללי

4 מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם

בין תאריכי יום הולדת, חגים וחגיגות אחרות, לפעמים אנחנו שוכחים לפנק את האדם החשוב ביותר בחיינו: את עצמנו. אספנו עבורכם המלצות לארבע מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם וליהנות מהן מאוד.

זוג צבים משתגל לאור יום בסאפרי
חומרים לחיי מין

סוגי מזון המשפיעים על חיי המין שלנו

ידעתם  שאוכל משפיע על חיי המין? יש מאכלים שעוזרים לרבים מאתנו לתפקוד המיני. אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים ולדעת מהם אותם מאכלים שיכולים לשפר את חיי המין שלכם, כדאי

תרופה
בעיות מין

מה זה "זקפה רכה" ואיך אפשר לטפל?

לא מעט גברים היום נאלצים להתמודד עם מצב של זקפה רכה. המצב הזה הוא מפחיד, מטריד ובעיקר לא ברור, והתחושות המעורפלות האלו מובילות באופן ישיר לחוסר ביטחון גדול. אם גם