שיטות טיפול בשפיכה מוקדמת

על פי דיווחים, תופעת השפיכה המהירה או השפיכה המוקדמת הינה תופעה מוכרת ברפואה אשר פוגעת בתפקוד המיני ומדווחים כי למעלה מ 25% של אוכלוסיית הגברים בישראל סובלים ממנה ברמה זו או אחרת, אך קיימת סברה כי חלק נכבד מן הגברים אשר סובלים מן התופעה אינם מדווחים כלל על הבעיה, על כן מעריכים כי אחוז הסובלים מן התופעה הרבה יותר גבוה ומגיע לכ – 60% אשר חלקם אינם מגיעים לטיפול מסיבות שונות כגון מבוכה, ציפייה כי התופעה תחלוף, דיכאון וחוסר חשק מיני, חוסר אמון כי הטיפול יסייע להיפטר מן הבעיה וכו'. 

כיצד ניתן לטפל בשפיכה מהירה ?

תופעת השפיכה המוקדמת גורמת לגבר מבוכה רבה, פגיעה בחיי המין התקינים, פגיעה במערכות יחסים עם בנות זוג, בביטחונו העצמי של הגבר ובדימוי העצמי שלו, אך האם נגזר עליו להמשיך ולסבול מן התופעה כל ימי חייו? 

התשובה על כך היא כי ניתן לטפל בבעיה ולשפר ולהאריך את הזמן עד לשפיכה באמצעות טיפולים שונים, רובם ככולם בעלי אחוזי הצלחה מאד גבוהים ונמצאים כאפקטיביים גם אם הבעיה היא נפשית או פיזית, כי כאשר הבעיה נפתרת, הנפש משפיע על הדוף וההיפך. 

בחברה המודרנית תופעת השפיכה המוקדמת תשפיע על חיי המין ועל הזוגיות, כאשר כיום דורשות הנשים שוויון זכויות, גם בחיי המין, בעוד שבעבר, הנשים לא שמו דגש על חיי המין אלא שיחסי המין שימשו בעיקר להבאת ילדים לעולם. 

היום, דורשת האישה המודרנית ליהנות מקיום יחסי מין מספקים, ממשחק מוקדם ומחדירה על כן, גבר אשר סובל מתופעת השפיכה המוקדמת צריך לטפל בבעיה במהרה. גברים אשר חיים עם התופעה ואינם מטפלים בה לרב ימנעו מקיום יחסי מין או שיתחברו לבנות זוג אשר לא נהנות מחדירה או מסקס. 

 

הסיבות והגורמים לתופעת השפיכה המוקדמת

ישנם מספר סיבות וגורמים העלולים לגרום לתופעה:

  • הסיבה התורשתית (גן המועבר מאב לבן).
  • הסיבה הפיזיולוגית – מחלת הסוכרת, טיפולים כימותרפיים, בעיות בערמונית (בד"כ ערמונית מוגדלת), סף רגישות נמוך בפין (תופעה הקשורה למערכת העצבים הכללית או לפגיעה בעמוד השדרה התחתון), בעיות נוירולוגיות, וכו'.
  • סיבות פסיכולוגיות – העלולות להיגרם כתוצאה ממקרים טראומטים שקרו בעבר כגון גילוי עריות, התעללות מינית, זיכרונות ופחדים כתוצאה ממצבים מיניים לא נעימים וכו'.
  • סיבות התנהגותיות (רגשיות) – קיימות מספר סיבות העלולות לגרום לתופעה כגון חוסר בטחון עצמי, חרדת ביצוע, דיכאון, בעיות בזוגיות, לחץ וכו'. הסיבות הללו הן הנפוצות ביותר בקרב הסובלים מן התופעה.

הטיפולים בשפיכה מהירה / מוקדמת

טיפול תרופתי

לעיתים קרובות ישולב הטיפול התרופתי ויכלול תרופות פסיכיאטריות בשילוב עם כדורי ויאגרה. הטיפול התרופתי הפסיכיאטרי הינו טיפול קבוע, יומיומי,של תרופות פסיכיאטריות ממשפחת ה – SSRI כאשר מטרתו לטפל בגורם הפסיכולוגי כגון חרדות, דיכאון, לחץ ואחת מתופעות הלוואי של התרופות הללו הינו השהיית הזקפה. הגורם הפסיכולוגי הינו אחד הגורמים הנפוצים ביותר לבעיה ורב המטופלים אשר טופלו בדרך זו דיווחו על הטבה משמעותית. 

כדורי הויאגרה או הסיאליס אשר משולבים בטיפול הפסיכולוגי נועדו למנוע את חרדת הביצוע של המטופל ולגרום להשהיית השפיכה בעת קיום יחסי מין. טיפול בכדורי ויאגרה לעיתים גובה מחיר, כאשר קיימות תופעות לוואי לכדור שלעיתים יסבול מהם המטופל, על כן דרך נוספת לטיפול הינה כמוסות טבעיות המכילות תרכובות טבעיות המסייעות להזרמת הדם לפין על מנת לגרום לזקפה. לכמוסות הללו או אחרות בד"כ אין תופעות לוואי. 

טיפול התנהגותי קוגניטיבי

תופעת השפיכה המוקדמת נובעת מחוסר יכולת של הגבר לשלוט ולעכב את השפיכה בזמן משגל. כאשר מדובר על טיפול התנהגותי הכוונה לתרגול טכניקות אשר יאפשרו למטופל ללמוד לשלוט על הפליטה ולעכב אותה. 

תרגול זה מתבצע על ידי דמיון מודרך, כאשר המטופל מודרך לאונן בעת שהוא מדרג את רמות ההנאה בין 1-10, כאשר מס' 1 היא דרגת ההנאה הנמוכה ביותר, ו – 10 היא הדרגה הגבוהה ביותר – האורגזמה. 

בדרגה 7-8 בערך נמצאת נקודה עוצמתית אשר נקראת נקודת ה"אל חזור". המטופל צריך לדעת היכן למקם נקודה זו, ואף על פי שהיא עוצמתית ומהירה מאד, עליו להפסיק בנקודה זו את האוננות למספר שניות על מנת לא להגיע לשפיכה. התרגולים יכולים להתבצע על ידי המטופל לבדו או בשיתוף עם בת זוגתו. את התרגילים יש לבצע במשך 8-20 שבועות, וניתן לעבור לתרגל את התרגילים הללו גם במהלך יחסי המין. 

לעיתים ישולב טיפול זה עם טיפול תרופתי (למשל גלולות השהייה, גלולות הויאגרה \ הסיאליס או משחות המעכבות שפיכה). לרב הטיפולים המשולבים משיגים תוצאות טובות יותר לטווח ארוך, ולאחר זמן מה אין צורך בכדורים או מוצרים להשהיית השפיכה. מי שייטול מוצרים בלבד, יתקשה להפסיק בעצמו, שכן מדובר בעניין של ביטחון, וכאשר אין ליווי מקצועי, קשה יותר לבצע את מה שברור מאליו. 

רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם