איך בונים אמון בזוגיות במספר שלבים?

מרגישים שמא נשבר האמון בזוגיות ביניכם? אולי רוצים לדעת כיצד לבנות אמון מ-0 בתחילת קשר זוגי? כך או כך, בני האדם, אנחנו כולנו יצורים שלומדים לרכוש ולתת אמון, חלקנו מהר וחלקנו לאט יותר. מה עושים כדי לקדם את זה? – המשיכו לקרוא. 

 

כמה מילים על בניית אמון בזוגיות

בין אם הכרתם דרך אתר הכרויות או בכלל בירקן השכונתי, אמון הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בכל זוגיות. אמון בין בני זוג מאפשר להרגיש בטוחים ופתוחים, לחלוק רגשות ומחשבות עמוקות, ולבנות קשר חזק. עם זאת, בניית אמון מהווה תהליך שהוא לא רק מתמשך, אלא כזה שדורש מאמץ משני בני הזוג.

בראש ובראשונה, הכי חשוב לשמור ככל הניתן על תקשורת פתוחה וכנה. מדוע רק "ככל הניתן"? מכיוון שלעיתים השתיקה יפה לנו, ולא בהכרח צריך לרוץ לדווח לבני הזוג על כל דבר קטן שקורה. במילים אחרות, צריך להפעיל סלקציה מסוימת על הדברים אשר נאמרים ביניכם, ולו כדי לשמור על שלום בית.

כמה מילים על בניית אמון בזוגיות

בניית אמון בזוגיות ב-5 צעדים – אפשרי?

לפני שנפרוס בפניכם את 5 הצעדים לבניית אמון בתוך הזוגיות, נציין כי כל מקרה לגופו, וכל מערכת יחסים מצריכה עבודה מסוג שונה עליה. בין אם הכרתם באמצעות אתר דיסקרטי או בכלל בפייסבוק, אפשר לנסות ללכת לפי 5 השלבים הבאים:

  1. תקשורת פתוחה וכנה: שתפו מחשבות ורגשות באופן פתוח וכנה, גם כשקשה ולא פחות חשוב, הקשיבו זה לזה ברגישות ובסבלנות, ללא שיפוטיות. כמו כן, תמיד נסו לבדוק שאתם באמת מבינים את נקודת המבט של בן/בת הזוג.
  2. עמידה בהתחייבויות: באופן כללי, כדאי תמיד לעשות כמיטב יכולתכם על מנת לקיים הבטחות ועמידה בכל מיני זמנים. הבטחתם להרכיב את עגלת התינוק לפני שהוא משתחרר מהפגייה? הקדימו ועשו זאת, לא בדקה ה-90.
  3. בניית כבוד הדדי: חשוב מאוד שתתייחסו זה לזה בכבוד, גם בזמן ויכוחים, והכי חשוב – הימנעו מהשפלות, העלבות, או ביטויים פוגעניים. אלו הם דברים שאחר כך מותירים צלקת רגשית שקשה לפצות עליה.
  4. יצירת שקיפות: שתפו ביניכם מידע רלוונטי באופן פתוח, בלי להסתיר או להעלים דברים, אלא אם מדובר בדברים מינוריים או בדברים שעשויים לפגוע כאשר נאמרים לא נכון או בעיתוי הלא נכון.
  5. פתרון סכסוכים בצורה בריאה: ויכוחים ואי הסכמות הם חלק טבעי מכל מערכת יחסים, אבל כשהוויכוח עולה על גדותיו כמו ים סוער, זה הרגע לקחת נשימה עמוקה ולהבין שנגרם כאן נזק לזוגיות. לכן, למדו לנהל ויכוחים בצורה מכבדת ועניינית וכן התמקדו בבעיה עצמה, לא בהאשמות אישיות.

בניית אמון בזוגיות ב-5 צעדים – אפשרי

כמה מילות סיכום בנושא

לסיכום, אין ספק כי בניית אמון היא תהליך מתמשך שדורש מאמץ משותף משני בני הזוג. עם תקשורת פתוחה, כבוד הדדי ועמידה בהתחייבויות, ניתן לבנות זוגיות חזקה ואמיצה לאורך זמן. אבל, שימו לב שהנושא מצריך סבלנות מ-2 הצדדים.

לכן, אל תצפו לתוצאות מיידיות, אלא תנו לזמן לעשות את שלו. מהצד שלכם, עשו מה שאתם יכולים כדי לעזור לצד השני לסמוך עליכם ולבנות אמון בכם.

איך בונים אמון בזוגיות במספר שלבים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מידע למבוגרים

איך שומרים על דיסקרטיות באתרי היכרויות?

אתרי היכרויות הם דרך פופולרית להכיר בני ובנות זוג חדשים. בין אם מדובר במטרה של קשר רציני וחתונה ובין אם מדובר בהיכרות קלילה לשם סטוץ. אנחנו לא צריכים לספר לכם,

שולחנות מנהלים
כללי

כך בוחרים שולחן מנהלים

לשולחנות מנהלים ישנם שני תפקידים עיקריים, הראשון להוות משטח עבודה נוח ופרקטי לכל מלאכה שאתם עוסקים בה והשני לשדר מכובדות, סמכותיות, מקצועיות ואמינות כלפי קהל הלקוחות שלכם. השולחן צריך להיות