איך להגביר את ההנאה עם בת הזוג

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מבין שהגיע הזמן לשינוי ביחסים.

אם הגעת לכאן, אתה כנראה נמצא במרחק פסיעה מהשינוי המדובר.

כדי שתוכל לדעת איך להביא את השינוי לידי ביטוי, אתה צריך לדעת איך להגביר את ההנאה עם בת הזוג שלך.

נפגשנו עם מומחים בזוגיות וביקשנו שימסרו לנו 4 טיפים שיסייעו להגיע אל היעד המיוחל הזה וריכזנו עבורכם את כל הפרטים בנושא בשורות הבאות:

 

טיפ מספר 1 – כדי להגביר את ההנאה צריך לצאת אחת לחודש מהבית ללילה אחד לפחות

המומחית בזוגיות אמרה שזה לא משנה באיזה סטטוס אתם נמצאים. כלומר, אם אתם רווקים, נשואים או גרושים (וזה לא משנה גם אם יש לכם ילדים או לא) אתם צריכים לצאת מהבית פעם בחודש ללילה אחד לפחות. שימו לב, אין הכוונה לערב בחוץ, אלא לבלות לילה שלם מחוץ לבית. הטיפ הזה יכול להיות מתאים עבור כל אחד מכם בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם. להלן אפשרות אחת למי מכם שצריכים לחסוך כעת ואפשרות נוספת למי שיכולים להרשות לעצמם:

  • לינה באוהל
  • לינה בצימר או בית מלון

 

טיפ מספר 2 – כדי להגביר את ההנאה צריך לקנות צעצועים חדשים

מומחה אחר ציין בפנינו שהטיפ שלו הוא הגעה משותפת אל חנות סקס באשדוד. כלומר, על שני בני הזוג להגיע יחד אל החנות ולבחור את הצעצועים האהובים עליהם. אבל ברור שאתם יכולים ליישם את הטיפ באופן המתאים לכם. אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג ולהגביר את ההנאה בינכם, אתם יכולים להגיע אל החנות באופן עצמאי ולרכוש צעצועים לשניכם בהפתעה.

 

טיפ מספר 3– כדי להגביר את ההנאה צריך לקנות כדורים ייעודיים או משחות

סביר להניח שאתה יודע שיש לא מעט כדורים ומשחות שמאפשרים לגבר להגיע לאון חזק כדי להגביר את ההנאה עם בת הזוג. אם אתה מרגיש שאתה צריך לערוך שינוי אצלך כדי להגביר את ההנאה, אתה צריך לבחור את הכדורים והמשחות שיתאימו לצורך שלך. אם אתה מעדיף שבת הזוג לא תדע עליהם, אתה יכול ליטול את הכדורים תחילה ללא ידיעתה ובהמשך לחלוק אתה את המידע.

 

טיפ מספר 4 – כדי להגביר את ההנאה צריך לערוך משחקי תפקידים

המומחים כולם הסכימו על הטיפ הרביעי שיכול להשתלב עם 3 הטיפים הקודמים. מדובר כמובן במשחק תפקידים בו אתם יכולים לשחק רופא וחולה, ברמן ולקוחה או זוג שהכיר הרגע ברחוב באופן אקראי. זה לא משנה מהם התפקידים שתבחרו, הכי חשוב שתבחרו אותם ותשחקו אותם כדי שתוכלו להגיע בסופו של דבר להנאה מוגברת יחד.

 

לסיום

כעת אתם יודעים מהם 4 הטיפים שיאפשרו לכם להגביר את ההנאה עם בת הזוג, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולחזור לכאן כדי לספר לנו איך היה. תיהנו!

חזייה

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הימורי ספורט
כללי

החוקיות של הימורי ספורט: מבט על המצב הנוכחי

הימורי ספורט חוקיים כיום בישראל, אך מצבם של הימורי ספורט מקוונים נותר לא ברור. נראה שממשלת ישראל נוקטת בגישה זהירה לסוג המשחקים החדש יחסית הזה, והמדינה עדיין לא הקימה מסגרת

מרכז תמיכה
כללי

5 מוקדי סיוע נפשיים שכדאי להכיר

מוקדים לסיוע נפשי הם מרכזים חשובים במערכת הבריאות הנפשית. הם תומכים מאוד באנשים אשר מתמודדים עם דיכאון, חרדה, טראומה, ובעיות נפשיות נוספות. ֿמוקדי סיוע נפשי מספקים שירותים מגוונים כגון ייעוץ

אחד פלוס אחד
מידע למבוגרים

איך תטפלו יחד בבריאות הזוגיות

הזוגיות שלנו הוא דבר שחלק מהאנשים לוקחים בתור מובן מאליו, אבל בפועל אנחנו צריכים להקדיש לא מעט מאמץ, מחשבה, זמן ואנרגיות על מנת לשמר אותה. הזוגיות שלנו, ללא כל ההשקעה