גודל הפין בתרבויות הקדומות

ההיסטוריה של האנושות מתחילה אי שם לפני אלפי שנים, והיא לא פעם מציגה בפנינו סיטואציות שלא היינו מדמיינים שיכולות היו להיות קיימות אז.

ככל שהלכה האנושות והתפתחה, כך גם מחקרים יכלו לשים את האצבע על יותר נושאים מעניינים שהלכו והתפתחו גם הם עם השנים.

למשל, כל הנושא של גודל הפין בתרבויות הקדומות לעומת היום מעסיק לא מעט היסטוריונים, וזה הרגע שלנו להיחשף גם בעצמנו לעולם הזה.

 

גודל הפין – משתנה בהתאם לתרבות

כשאנחנו מסתכלים אלפי שנים אחורה, אנחנו מגלים אין ספור תרבויות שונות שצצו במקומות שונים על גבי הגלובוס. בין היתר, התרבות היוונית או התרבות המצרית, לדוגמה, ידועות בתור תרבויות עתיקות ביותר, שבהן החלו לצוץ כל מיני נושאים מעניינים שנחקרו שנים רבות לאחר מכן.

כאשר מדברים על גודל הפין באותן התרבויות, ניתן למצוא תפישות שונות לחלוטין ביניהן. לדוגמה, התרבות המצרית תפסה בעבר את גודל הפין הגדול כמקור שאין לחשוף אותו בפני רבים בפורמטים כאלו ואחרים, שכן הדבר היה מגונה. במקביל לכך, דווקא אמנויות מצריות רבות מאותה התקופה משלבות דמויות שמחזיקות באיבר מין גברי לא קטן בכלל, ולהיפך – לעיתים אף גדול באופן לא מציאותי או פרופורציונלי.

 

גודל הפין בתרבות היוונית

התרבות היוונית התייחסה אל גודל הפין הקטן בתור גודל רצוי ואידיאלי. ביצירות האמנות שילבו אמנים יווניים את גודל הפין בצורה קטנה ביותר, דבר שהלם את התפישה היוונית לגבי גודל הפין.

 

גודל הפין בתרבויות נוספות

גודל הפין מקבל מקום של כבוד מבחינת התפישה והשיח גם בתרבויות נוספות, כמו הנורדים של ימי הביניים, הספרות הערבית הקדומה ואפילו בתנ"ך הוא מאוזכר לא פעם. כמובן שהתפישות לגבי גודל הפין באותן תרבויות קדומות הלכו והשתנו עם השנים, והיום אנחנו מדברים על תפישה אחרת לגמרי, שדי רווחת בין כל התרבויות.

 

גודל הפין היום – סיפור אחר לגמרי מאשר בעבר

אם פעם הנושא היה נתפש בצורה מאוד חד משמעית שאין עליה עוררין, הרי שהיום גודל הפין הוא נושא מדובר מאוד בכלל התרבויות, והוא מהווה עבור גברים רבים בושה גדולה או דווקא מקור אדיר לביטחון עצמי גבוה. גודל הפין היום, בעקבות השיח הפופולרי סביב יחסי מין תקינים ומספקים, נתפש בתור גודל גדול שיכול לענק את שני הצדדים של האקט המיני.

 

אז מה עושים גברים שגודל הפין שלהם לא מספק אותם ואת הפרטנרים המיניים שלהם?

כמו שהתפישות הלכו והתפתחו, כך המוצרים שמשמשים אותנו היום הלכו והתפתחו גם הם. היום קיימים מוצרים שנועדו באופן ספציפי לשם הגדלת הפין, כך שגם גברים שבוחנים את איבר המין שלהם ומוצאים את עצמם אינם מסופקים ממנו, יכולים להגיע לכדי גודל פין שיהווה עבורם מקור לגאווה, במיוחד במהלך קיום יחסי המין שלהם. בקרו באתר של חברת אקסטרה סייז לפרטים נוספים.

 

איבר מין

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ללמוד ראשית
כללי

לימודי נטורופתיה לנשים שמחוברות לטבע

"נמאס" לך לשמוע את המילים הבאות: "את חייבת ללמוד לימודי רפואה משלימה!"? אם כן, אנחנו מזמנים אותך להכיר את כל הפרטים הקשורים ללימודים ברפואה אלטרנטיבית, כולל גם לימודי נטורופתיה לנשים

נהנים יותר_ איך שומרים על הריגוש בין הסדינים
חיי המין בזוגיות

נהנים יותר: איך שומרים על הריגוש בין הסדינים?

רבים מתקשים לשמור על הריגוש בין הסדינים, מאחר ומדובר על משימה לא פשוטה. זוגות רבים חווים ירידה במשיכה המינית, במיוחד כאשר מדובר על מערכות יחסים ארוכות שנים. אין זה פשוט

זוג צבים משתגל לאור יום בסאפרי
חומרים לחיי מין

סוגי מזון המשפיעים על חיי המין שלנו

ידעתם  שאוכל משפיע על חיי המין? יש מאכלים שעוזרים לרבים מאתנו לתפקוד המיני. אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים ולדעת מהם אותם מאכלים שיכולים לשפר את חיי המין שלכם, כדאי