3 דרכים פשוטות לשפר את מערכת היחסים 

מערכת יחסים בריאה ומאושרת היא נחלת כולם. כל אחד מאיתנו שואף לחיות בזוגיות טובה עם כבוד הדדי, הבנה ואהבה גדולה. חלקנו מקבלים עוד מהבית מודל טוב מההורים וחלקנו צריכים לבנות לבד מודל לעצמנו אותו נוכל להראות לילדינו בעתיד. תמיד ישנן עליות וירידות ואין מערכת יחסים ללא ריבים, גם אם זה בין בני זוג או בין אחים או בין חברים לעבודה.

 

מה אנחנו מצפים ממערכת היחסים

לפני שאנחנו מחפשים נקודות לשיפור, קודם עלינו להבין מה אנחנו שואפים שיהיה במערכת היחסים, לאן אנחנו רוצים להגיע, מהם הקווים האדומים שלנו ובמה אנחנו מוכנים להתפשר. אלו הם דברים שאנחנו צריכים להגדיר בכל מערכת יחסים בה אנחנו נמצאים, בין אם זה מבני זוגנו, המשפחה שלנו או החברים שלנו.

 

שיפור יחסי המין

כאשר מדובר במערכת יחסים בין בני זוג, במרבית המקרים, רוב הזוגות יהיו מעוניינים לשפר את חיי המין שלהם. גם אם המיניות טובה תמיד אפשר לשאוף לעוד. שיפור יחסי המין יכול להיות פשוט כמו לעשות אותם יותר או להוסיף גיוונים כמו צעצועי מין, משחקי תפקידים ואפילו לקיחת ויאגרה ללא מרשם לגבר.

 

שיפור התקשורת

תקשורת טובה מהווה את הבסיס למערכת יחסים תקינה וללא תקשורת טובה הזוגיות לא תוכל להתקיים. כל זוג מייחס תקשורת טובה באופן אחר, אך לא משנה איך אתם מגדירים את התקשורת היא צריכה להיות מקובלת על שני בני הזוג ושניכם צריכים ליישם אותה. תקשורת טובה הינה דיבור בכבוד, טונים נמוכים, לאפשר לבן/בת הזוג להביע את עצמו מבלי להפריע. שיחות חשובות כדאי לעשות בזמנים נוחים בהם שניכם פנויים רגשית וללא הסחות דעת.

 

לתת חופש אחד לשני

כל מערכת יחסים בנויה מ-2 אנשים אינדיוידואלים שחיים חיי שותפות הדדית ולכן בנוסף למערכת הזוגית כל אחד צריך לקבל את הזמן לנהל מערכת "עם עצמו". תנו חופש מרחב אחד לשני לעניינים אישיים: פגישות עם חברים, לעשות ספורט לבד, חופשות עם אנשים אחרים חוץ מבני הזוג. אל תצפו מבן/בת הזוג להיות כל הזמן 24/7 רק אתכם. אם יש לכם ילדים אז חשוב מאד גם לפנות זמן לזוגיות שלכם ולהיות לבד בלי הילדים אך גם זמן שכל אחד מקבל לעצמו כדי לעסוק בתחביביו.

 

לסיכום

בשביל זוגיות טובה צריך לעבוד! זה לא משהו שבא ברגל ללא כל מאמץ וכל מערכת יחסים צריך לתחזק. חשוב מאד להיות כל הזמן באותו הקו עם האדם שמולכם ולוודא שאתם משדרים "על אותו גל". אל תקחו אחד את השני כמובן מאליו, תמיד יכולים להיות רגעי שבירה שיגרמו לצד השני לפרוש ממערכת היחסים. תעבדו על התקשורת ביניכם, תכבדו אחד את השני ותקיימו מערכת יחסים עם מיניות טובה ומספקת לשני בני הזוג.

זוג ברומנטיקה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בננה
מידע למבוגרים

גודל הפין בתרבויות הקדומות

ההיסטוריה של האנושות מתחילה אי שם לפני אלפי שנים, והיא לא פעם מציגה בפנינו סיטואציות שלא היינו מדמיינים שיכולות היו להיות קיימות אז. ככל שהלכה האנושות והתפתחה, כך גם מחקרים

ללמוד ראשית
כללי

לימודי נטורופתיה לנשים שמחוברות לטבע

"נמאס" לך לשמוע את המילים הבאות: "את חייבת ללמוד לימודי רפואה משלימה!"? אם כן, אנחנו מזמנים אותך להכיר את כל הפרטים הקשורים ללימודים ברפואה אלטרנטיבית, כולל גם לימודי נטורופתיה לנשים

מתנות
כללי

4 מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם

בין תאריכי יום הולדת, חגים וחגיגות אחרות, לפעמים אנחנו שוכחים לפנק את האדם החשוב ביותר בחיינו: את עצמנו. אספנו עבורכם המלצות לארבע מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם וליהנות מהן מאוד.