הביקורת שלי על שמן אמור – שמן אינטימי מבוסס קנאביס לשדרוג האורגזמה

אנחנו כנשים, גם המיניות ביותר בינינו, לעיתים קרובות נתקלות בהגעה לאורגזמה ושחרור מיני מוחלט כאשר אנחנו מקיימות יחסי מין.

זה לא סוד שלרוב המוחלט של הגברים, קל הרבה יותר להגיע לאורגזמה כמעט בכל פעם שתקיימו יחסי מין.

נשמע לא פייר? זה נכון.

אבל היום, כמו כל התנועות הפמיניסטיות, אין סיבה שנישאר מאחור.

הכירו גבירותיי את שמן אמור.

 

מה הוא שמן אמור?

שמן אמור הינו שמן אינטימי טבעי. השמן מבוסס על זרעי קנביס ושמנים אתריים. השמן מיועד למריחה על איבר המין הנשי. נשים רבות מדווחות על שדרוג אורגזמה וחוויה מינית, כזאת שלא יכלו להישאר אדישות אליה. השמן יכול לגרום להעצמת תחושת מגע ועשוי להגביר את תחושת הרטיבות של האישה, גם במידה ואישה אינה מתקשה בלהרטיב. השמן הינו לשימוש מקומי כמו שמן עיסוי לאיבר המין שלך, ואולי יש כאלה שימחו לדעת שהשמן הוא טבעוני.

 

נשמע טוב – איך משתמשים?

פשוט וקל מזה לא נקבל. השימוש בו הוא על ידי התזה של כמה טיפות אל האזור האינטימי, עיסוי קל של המקום. השמן משפר ומשדרג את ההנאה המינית של האישה המשתמשת בו, ואל תדאגו, גם הגבר שלכן לא נשאר מקופח. השמן יכול להועיל גם למין הגברי על ידי כך שהפין סופג את השמן פחות, אך ההשפעה המשמעותית על גברים היא חדירה קלה יותר.

השמן משמש כחומר סיכה טבעי וגם בטוח לשימוש ומאושר על ידי משרד הבריאות. לשמן יש ריח מעולה וטעם נהדר, כך שאם אתם משלבים מין אוראלי, תשמחו לדעת שהשמן בטוח לשימוש ולבליעה, אומנם אסור לצרוך אותו ישר מהבקבוק, אך הוא בטוח לשימוש לגמרי כאשר מדובר במין אוראלי וליקוקים מכל מיני סוגים.

למעשה השמן בעיקר פועל על מערכות טבעיות של הגוף, כך מספק לאישה רוגע ומגדיל את זרימת הדם.

 

מה חשוב לדעת

השמן אינו מיועד לשימוש עם לטקס – לכן חשוב מאוד לוודא שהצעצועים והקונדומים שאתם משתמשים בהם צריכים להיות בטוחים יחד עם השימוש בשמן. השמן הוא 100% טבעי ובטוח לשימוש. השמן ממש לא יקר תמורת המחיר שלו. ובוא נפנק אתכן עוד קצת גם במחיר, שמן אמור – אפרודיזיאק במחיר ממש מצויין.

 

הגענו לחלק המעניין

הביקורת שלי על שמן אמור

 

שמעתי מנשים רבות שהשמן הזה הצליח לשנות את העולם המיני שלהן בצורה שאחרי השמן אי אפשר לחזור אחורנית. השמן מעודד אורגזמה שמעולם לא הצליחו להגיע אליה. השמן מגדיר את הרטיבות הטבעית וכך גורם להנאה נעימה יותר מחדירה ללא חשש האם אתן רטובות מספיק. בין אם אתן נשים סופר מיניות או לא, השמן הזה יכול לשדרג את חיי המין שלכן בצורה כזאת שלא תמהרו לצאת מחדר המיטות. (רק שימו לב לעדכן בעבודה שתאחרו, כן?)

 

לסיכום

שמן אמור הינו שמן אינטימי טבעי שמבוסס על זרעי קנביס ושמנים אתריים. השמן מציל ועוזר לנשים רבות להפוך את חיי המין הממוצעים שלהן לחיי המין שהן תמיד חלמו.

 

בקבוקון

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פוקר
מידע למבוגרים

סוגי התמכרויות ודרך הטיפול בהן

התמכרות היא היווצרות תלות של האדם בחומר מסוים או בעשיית פעילות מסוימת. תלות זו באה לידי ביטוי ברצון כפייתי ליטול באופן חוזר את אותו חומר או לבצע את אותה פעילות.

תפקוד מיני
בעיות מין

הכל על השפעת טרשת העורקים על התפקוד המיני

טרשת עורקים היא מחלה הפוגעת בעורקים וגורמת להצרתם ולהתקשותם. כאשר זה קורה, הדבר פוגע בזרימת הדם לאיברים, כולל הלב ושאר חלקי הגוף. לכך יכולה להיות השפעה משמעותית על התפקוד המיני,