הכל על השפעת טרשת העורקים על התפקוד המיני

טרשת עורקים היא מחלה הפוגעת בעורקים וגורמת להצרתם ולהתקשותם. כאשר זה קורה, הדבר פוגע בזרימת הדם לאיברים, כולל הלב ושאר חלקי הגוף. לכך יכולה להיות השפעה משמעותית על התפקוד המיני, שכן היא עלולה להוביל לבעיות זיקפה, כאבים במהלך פעילות מינית, קושי להגיע לאורגזמה, והפחתת החשק והסיפוק.

 

תפקוד לקוי של זיקפה

התסמין המיני הנפוץ ביותר של טרשת עורקים הוא הפרעות זיקפה המתבטאות גם בחוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה המספיקה לקיום יחסי מין. טרשת עורקים עלולה להוביל להפרעת זיקפה על ידי הגבלת זרימת הדם לפין, מה שמקשה על הפין להיות מלא מספיק בדם במהלך עוררות מינית.

הסיבה לכך היא שטרשת עורקים מצמצמת וחוסמת את העורקים המספקים דם לפין. כתוצאה מכך, הפין אינו מסוגל להתמלא כראוי בדם לפעילות מינית. בנוסף, טרשת עורקים יכולה לפגוע גם בעצבים שאחראים על גרימת זקפה.

תפקוד מיני

כאב במהלך סקס

טרשת עורקים יכולה גם לגרום לכאב במהלך פעילות מינית. הסיבה לכך היא זרימת הדם המוגבלת לפין ולאיברים אחרים, כמו גם נזק עצבי שנגרם מהמחלה. הכאב מתואר לעתים קרובות כתחושת דקירה או צריבה, ויכול להיות די חמור. בנוסף, טרשת עורקים יכולה גם לגרום לכאב באזור האגן, כמו גם הכאב עלול להקרין לאיזור הרגליים, הירכיים והגב התחתון.

 

קושי בהשגת אורגזמה

יחד עם הפרעות זיקפה וכאב במהלך פעילות מינית, טרשת עורקים יכולה גם לגרום לקושי בהגעה לפורקן מיני, כלומר, לאורגזמה. הסיבה לכך היא זרימת הדם המופחתת לאיברי המין, כמו גם נזק עצבי שנגרם מהמחלה, עלול ללא ספק להקשות על האיבר להזדקר, כמו גם ליצור קושי בהשגת אורגזמה.

 

חוסר רצון וירידה בסיפוק

בנוסף להשפעות הפיזיות של טרשת עורקים על התפקוד המיני, גם ההשפעות הפסיכולוגיות יכולות להיות משמעותיות. זרימת הדם המופחתת לאיברי המין והכאבים שעלולים להופיע במהלך פעילות מינית יכולים להוביל להפחתת החשק המיני ולסיפוק מופחת במהלך פעילות מינית. מה שיכול להוביל לירידה בפעילות המינית הכוללת, כמו גם לירידה באיכות החיים הכללית.

תפקוד מיני

דרכים טבעיות לסייע

שוש הוא עשב שמקורו באירופה, בים התיכון ובחלקים באסיה והוא נמצא בשימוש רפואי במשך מאות שנים. הוכח כי יש לו תכונות אנטי דלקתיות, אנטי ויראליות, נוגדות חמצון ועוד תכונות ריפוי. בנוסף לשימושים הרפואיים שלו, ליקוריץ הוא גם מקור נהדר לפלבונואידים, שהם תרכובות מועילות המצויות בצמחים. תרכובות אלו נחשבות למלאות תפקיד בהורדת לחץ הדם, שיפור זרימת הדם והפחתת הסיכון למחלות לב ושבץ.

 

שיפור תסמינים וסיוע במניעה

שוש קירח מסייע בטרשת עורקים, שכן יש לו השפעה מגנה על דפנות העורקים. שוש קירח הוא דרך טבעית, בטוחה ויעילה להפחית את הסימפטומים של טרשת עורקים ולשפר את בריאות הלב וכלי הדם. על כן, במידה ואתה מחפש דרך לשפר את הבריאות הכללית שלך ולהפחית את הסיכון שלך לפתח טרשת עורקים, אז סיוע שוש קירח בטרשת עורקים עשוי להיות אופציה מצוינת עבורך.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, טרשת עורקים היא מחלה קשה שיכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על התפקוד המיני. התסמינים השכיחים ביותר הם הפרעות זיקפה, כאבים במהלך יחסי מין, קושי להגיע לאורגזמה וירידה בתשוקה ובסיפוק. טיפול בתסמינים אלו עשוי לכלול תרופות, שינויים באורח החיים וייעוץ. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, מכיוון שהם יכולים לעזור לך למצוא תוכנית טיפול המתאימה לך.

תפקוד מיני

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות
כללי

4 מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם

בין תאריכי יום הולדת, חגים וחגיגות אחרות, לפעמים אנחנו שוכחים לפנק את האדם החשוב ביותר בחיינו: את עצמנו. אספנו עבורכם המלצות לארבע מתנות שאתם יכולים לקנות לעצמכם וליהנות מהן מאוד.