2 טיפולים שיסייעו לכם בהתמודדות עם שפיכה מהירה

קרה שפספסתם וגמרתם מהר מדי, התכוננתם הרבה, עשיתם ספורט ועזרתם לעצמכם כמה פעמים ועדיין גמרתם לפני שהיא הספיקה? להכל יש פתרון.

אז כן זה קורה לפעמים וזה מאוד מבאס, לפעמים זה קשור באלכוהול או באוכל לא טוב ולפעמים בצריכה בסמים אבל לפעמים זה פשוט המצב.

אפשר לטפל בשפיכה מהירה בכמה דרכים יעילות ומאושרות משרד הבריאות כדי שתוכלו להיות חיות רעות במיטה

אם חוויתם חוויה של שפיכה מהירה אתם יודעים כמה זה לא נעים, אתם יכולים להיות סקסיים, חתיכים ומושכים ועדיין לגמור מאוד מהר והאפקט של התשוקה לפעמים נקטע עוד לפני שהגיע לשיא. זה לא באשמתכם! כמובן שאם אתם לא דואגים לכושר הגופני או שלא קיימתם יחסי מין הרבה זמן אז זה עליכם ותצטרכו לעשות פעולות אלו בנוסף לטיפולים, אבל אם הכל כשורה וזה פשוט קורה, יש כמה טיפולים שיעזרו לכם לחזור ולהיות סופרמנים ולגמור ביחד עם בת הזוג, או אחריה…

 

טיפולים טבעיים

ישנם כמה טיפולים בשפיכה מהירה שעשויים כולם מחומרים טבעיים. בטח שמעתם בעבר על תחליפי ויאגרה לזקפה ממושכת כמו קמאגרה ואחרים שעשויים מרכיבים טבעיים ועוזרים לכם להעמיד אותו בשעת הצורך ולזמן ממושך, אבל כאן אנחנו לא מדברים על זקפה אלא על שפיכה. אז איך זה עובד, ישנם ספריים ומשחות שונות בשוק שעושות אפקטים שונים, ביניהן גם כאלו העשויות ממיצוי צמחים שעוזרים בטיפול בשפיכה מהירה. חלק מהתכשירים מאלחשים וחלקם פשוט עוזרים לכם להחזיק יותר זמן ללא אלחוש, במעמד הקנייה חשוב לבדוק שמוצר שעשוי מחומרים טבעיים מגיע מחנות בעלת שם טוב בשוק ושהמוצר עצמו מאושר משרד הבריאות.

 

טיפולים כאלה ואחרים

בנוסף למשחות וספריי מחומרים טבעיים יש גם כאלו המערבים לא רק חומרים טבעיים, זה ממש לא אומר שהם פחות טובים. בספריים שונים משולבים חומרים מאלחשים שאין כל חשש ממגע עם האיבר, החומר המאלחש עוזר לכם להחזיק יותר זמן ללא תחושה שאתם עומדים לגמור כל רגע. ספריי השהייה איכותי הוא כזה שמוכר בשוק ושעבר אישורים של משרד הבריאות.

בנוסף לספריי ומשחה ישנם טיפולים שונים שיכולים לסייע לכם כמו טבעות חיזוק ומשקולות שנועדו תוך טיפול נכון לחזק את האיבר ואת הביצועים.

 

מה עוד חשוב לעשות

כמובן שהטיפולים מוכחים ועוזרים לגברים רבים מסביב לעולם אבל בנוסף לטיפולים האלו חשוב לשמור על אורך חיים בריא. אכילה של מאכלים משמינים במיוחד, אי שמירה על שגרת כושר גופני וזלזול בתנועת הגוף הם גורמים ישירים לביצועים פחות טובים בסקס. חשוב לאכול נכון ולשמור על הבריאות כחלק מהדיאטה שלכם, לא צריך להפוך את העולם – תכניסו קצת ירקות לדיאטה ואל תאכלו כל יום דברים מטוגנים, לא ביג דיל. חוץ מזה תתאמנו, גם אם מעט יחסית – תזיזו את עצמכם. זה עוזר באופן כללי לבריאות הגוף והנפש לאורך שנים ומשפיע באופן ישיר על הביצועים שלכם במיטה. אז תרימו את הראש כי יש הרבה פתרונות ותחזרו להיות חיה בין הסדינים.

 

רגע אינטימי

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תפקוד מיני
בעיות מין

הכל על השפעת טרשת העורקים על התפקוד המיני

טרשת עורקים היא מחלה הפוגעת בעורקים וגורמת להצרתם ולהתקשותם. כאשר זה קורה, הדבר פוגע בזרימת הדם לאיברים, כולל הלב ושאר חלקי הגוף. לכך יכולה להיות השפעה משמעותית על התפקוד המיני,

עורכי דין
כללי

מהם יחסי תלות?

היכרות עם מאפיינים שונים של יחסי תלות יכולה לעזור לגברים ונשים למצות את הזכויות שעומדות לרשותם כחוק. במאמר הבא נסביר מה הביסוס המשפטי לתביעה בגין יחסי תלות  ועם מי אפשר

תרופה
בעיות מין

מה זה "זקפה רכה" ואיך אפשר לטפל?

לא מעט גברים היום נאלצים להתמודד עם מצב של זקפה רכה. המצב הזה הוא מפחיד, מטריד ובעיקר לא ברור, והתחושות המעורפלות האלו מובילות באופן ישיר לחוסר ביטחון גדול. אם גם