למה קשה להכיר בן או בת זוג כאשר מתחילים פרק ב ואיך להתגבר

את הסיבות המרכזיות לקושי והמורכבות בגירושים היא מה עושים אחר כך. פרק ב' נתפס כסטריאוטיפ ובמקרים רבים יכול להוות דפוס התנהגות על בנאדם. כתבה זו באה להסביר מהו הקושי בהכרות בני ובנות זוג אחרי גירושים, ומה אנחנו יכולים לעשות כדי להפוך את תהליך ההכרות הזה לנוח יותר.

 

 התפיסה החברתית

גירושים הם תוצאה של חוסר התאמה בתפיסת חיי הנישואין וחוסר התאמה בתקשורת וההתנהלות בתוך אלו. כיום בחברה הישראלית, גירושים הם תהליך קשה וכואב שבו ככל שיש יותר להפסיד יש יותר התערבות משפטית, טקסיות דתית מביכה ולעיתים משפילה ומה לא. כל חוויות האדם שנצברות בתהליך זה יכולות להשפיע עליו בתפיסה שלו לגבי עצמו בהתאם למה שהוא חושב שהחברה בה הוא חי התחשוב עליו. זו הסיבה הראשונה שבגללה הכרויות פרק ב זה נושא שמיד גורם לנו לפתוח עיניים.

 

איך נראה בעיניי הדייט שלנו

כפי שציינו בפסקה הקודמת, חלק מהבעיה בהיכרויות פרק ב' היא מה אנחנו חושבים על עצמינו כגרושים בהתאם למה שהאחרים חושבים עלינו. כעת, נתרכז בצד השני. האם את או אתה, הקוראים את מילים אלו, מודאגים ממה שיחשבו עליכם? האם דעת הדייט שלך, לפני שנאמרה כבר התקבעה לכם בראש כמובן מאליו? אותה תפיסה עצמית יכולה לגרום לנו לפתח דפוס תקשורת אחר ולהכניס את עצמינו לפינות מחשבתיות וחברתיות שלא לצורך.

 

איך מתגברים

בכתבה זו אנו מסתכלים על ההיבט החברתי ותפיסת הגרוש בחברה הישראלית. כבר הבנו שאנחנו מנסים לנתח את עצמינו בהתאם לחברה ושתהליך הגירושים משנה אותנו ומותיר עלינו חוויה קשה. אז איך אפשר להתגבר על כל אלו? השלב הראשון הוא טיפול עצמי. חד משמעית. השלב הראשון הוא קבלה עצמית והשלמה עם מה שקרה. טיפול פסיכולוגי או ייעו הם לא בושה, ויותר מזה – כל אדם יוכל להניב מכך תועלת.

 

המים העמוקים

קבלה עצמית היא דבר חשוב מאוד והוא קריטי וחיוני לביטחון העצמי שלנו. אך מה אפשר לעשות? להתחיל מהתחלה. לחזור למשחק. ללכת לבאר ולנסות להכיר מישהי או מישהו. הכוונה ב'מים עמוקים' הוא לחזור למשחק האינטראקציות ופיתוח שיחות עם זרים. לחזור לעולם הדייטים, רק בהסתכלות בוגרת ובקצב מתון.

 

סוף הדרך ללב

כל אדם הוא שונה ומי מכם שמחפשים להתחיל את פרק ב' בחייכם – ברור לנו שלכל אחד יש את הקצב שלו ואת הדרך בה הוא מתנהל. זכרו, שללא ביטחון עצמי לא נוכל למצות את מלוא הפוטנציאל שלנו בזוגיות. סמכו על עצמכים\ן, וזכרו שאדם אינו מוגדר לפי כישלונותיו. אדם הוא מכלול ענק של חוויות שמעצבות אותו, ואנו מאחלים לכם שתכלו למצוא בנאדם שיוכל לראות אתכם כמכלול ולקבל אתכם\ן ואתם אותו. אל תפחדו משינוי.

לפגוש בן זוג

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הובלה עדינה למעבר משרד
כללי

מה זה הובלה עדינה ומה חשוב שתדעו עליה?

אתם עוברים משרדים והמעבר עצמו משמח אתכם מאוד, אתם נרגשים להיכנס למשרדים חדשים, גדולים ומפוארים יותר. אולם, יש לכם במשרדים הרבה מאוד חפצי אמנות – תמונות, פסלים וחפצי נוי נוספים

שתלים
כללי

האם מותר לקחת ויאגרה לפני השתלת שיניים?

ניתוח השתלת שיניים הוא הליך נפוץ להחלפת שיניים חסרות. עם זאת, זו יכולה להיות חוויה מרתיעה עבור מטופלים רבים, ולגרום לחרדה ולמתח. כדי לסייע בניהול תחושות אלו, חלק מהמטופלים עשויים