מדריך לרכישת ספריי השהייה

גברים רבים סובלים משפיכה מוקדמת – שפיכה המתרחשת בזמן קצר מדי וגורמת חוסר שביעות רצון ואפילו אכזבה בזמן קיום יחסי המין. מדובר בסיטואציה שאינה נעימה הן לגבר והן לפרטנרית שלו ולעיתים קרובות, תתלווה לסיטואציה גם הרגשה של בושה וחוסר רצון "לדבר על זה".

אבל אם לא נדבר על כך, לא נוכל למצוא פתרון לבעיה וחשוב שתדעו שפתרון כזה יש – מדובר במוצר הנקרא ספריי השהייה STUD 100 באתר פארמה פלוס, מוצר שיכול להיות אותה נקודת מפנה בדרך אל עבר קיום יחסי מין ארוכים ומשביעי רצון. רוצים לשמוע קצת יותר? מדריך התמודדות לפניכם.

 

 מה היא אותה שפיכה מוקדמת?

אנחנו מכירים טוב טוב את המונח, אך לא תמיד יודעים מה בדיוק מסתתר מאחוריו. לכן, החלטנו לפשט את העניין ולהסביר – שפיכה מוקדמת היא שפיכה המתרחשת תוך זמן מאוד קצר מרגע החדירה. מה הכוונה זמן קצר? כדקה. אם כך, מה היא כמות הזמן שנחשבת כ"נורמאלית" לשפיכה מרגע תחילת אקט מיני וחדירה? פרק זמן שנע בין שתי דקות ולעשר דקות לערך נחשב לפרק זמן תקין.

רכישת תרסיס להישאר

 מה יכול להוביל למצב של שפיכה מוקדמת?

כמו בכל מצב פיזי, הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות. לפעמים מדובר במצב נפשי המשפיע על המצב הפיזי וגורם לאותה שפיכה מוקדמת. כאשר מדברים על מצבים נפשיים, מתכוונים למצבי לחץ, התקפי חרדה וכן הלאה.

לעיתים אחרות, מדובר בבעיה בריאותית שאחד מהביטויים שלה זוהי שפיכה מוקדמת. בין המצבים הבריאותיים האפשריים, שיש להם השפעה משמעותית על השפיכה המוקדמת, נוכל למצוא בעיות בבלוטות התריס, הורמונים לא מאוזניים, בעיות במערכת העצבים של כל הגוף ואף נטילת תרופות מסוימות, שיש להן השפעה על השפיכה המוקדמת.

 

 איך ניתן לטפל בבעיית השפיכה המוקדמת?

לאור העובדה שמדובר במצב מאוד נפוץ, היה צורף למצוא פתרונות עבור כל אותם הגברים שסובלים מהבעיה. כיום ניתן למצוא מגוון אביזרים ותכשירים שנועדו לפתור את הבעיה הנפוצה. אנחנו בוחרים להתמקד דווקא בתכשירים לעיכוב השפיכה, ביניהם בולט ביעילותו  ספריי סטאד 100.

רכישת תרסיס להישאר

 מה זה סטאד 100?

מדובר בפתרון שהוא לא פחות מגאוני. זהו ספריי השהייה שהמרכיב העיקרי שלו זהו לידוקאין – חומר אשר נועד "להרדים" פציעות. חומר זה יעיל גם במקרה של שפיכה מוקדמת – הוא גורם לאיבר המין להוריד מעט מהרגישות שלו ובכך מאפשר להאריך את האקט ולדחות את השפיכה.

 

 האם מדובר בחומר בטוח לשימוש?

למעט מקרים בהם יש אלרגיה אצל אחד מהפרטנרים לאותו החומר – לידוקאין – מדובר במוצר שניתן לסמוך עליו. בנוסף, חשוב להשתמש במוצר רק למטרתו הייעודית, לא לחרוג מהמינונים ובכל מקרה של גירוי או תגובה שונה מהתגובה הרגילה – להפסיק את השימוש במוצר מיד. אם חשבתם שאין פתרון לבעיה של שפיכה מוקדמת – מוטב שתחשבו על זה פעם נוספת.

רכישת תרסיס להישאר

 

 

 

 

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זוג מקיים יחסי מין
חיי המין בזוגיות

3 דרכים פשוטות לשפר את מערכת היחסים 

מערכת יחסים בריאה ומאושרת היא נחלת כולם. כל אחד מאיתנו שואף לחיות בזוגיות טובה עם כבוד הדדי, הבנה ואהבה גדולה. חלקנו מקבלים עוד מהבית מודל טוב מההורים וחלקנו צריכים לבנות