מה ההבדל בין ויברטור רגיל לוויברטור יניקה

היכן אותם ימים, בהם כל שהיה ניתן למצוא כדי לספק את היצר המיני היה דילדו ישן וחסר מעוף, כזה שצריך לעבוד קשה כדי להגיע אתו לתוצאות מספקות.

אך תודה לאל, או לטכנולוגיה, ואת מקומו תפס הוויברטור, והזמזום הממכר שהזכיר עד הגעתו מכונות גילוח, הפך את העולם לוורוד יותר.

ואם זה לא מספיק, אז בשנים האחרונות הגיעה המילה האחרונה בתחום.

טוב אולי מילה אחת לפני אחרונה, האחרונה היא "אלוהים!".

 

הוויברטור הקלאסי- פורץ דרך

עולם אביזרי המין מוצף בשלל גאדג'טים חדשניים בשנים האחרונות. מי שפרץ כסמל הקדמה בתחום זה הוא ללא ספק הוויברטור, הגרסה המשוכללת של הדילדו הידני. הדילדו המונע, על חשמל או על בטריות, סיפק ללקוחותיו חוויות מעצימות ומטריפות חושים, ובכך עלה על קודמו בצורה משמעותית. לא תאמינו, אך הוויברטור החשמלי הראשון הומצא עוד בסוף המאה ה-19, אי שם ב1879 לטיפול בכאבים שונים, אך הגרסה הביתית יצאה זמן קצר אחר כך והפכה לאחד המכשירים החשמליים הראשונים שהיו זמינים בחנויות, עוד לפני המגהץ או שואב האבק. כיום ישנם ויברטורים המעוצבים כאיבר המין הגברי, וכאלו מהשנים האחרונות שזכו לעיצובים חדשניים יותר. כיום השוק מלא בשחקן חדש בזירה, הלוא הוא ויברטור יניקה.

 

מי אתה, ויברטור יניקה?

ויברטור היניקה הגיח לאוויר העולם לפני שנים בודדות, אך כבר חולל שינוי של ממש בתעשיית אביזרי המין. בעוד הוויברטורים שקדמו לו היו שייכים לאסכולה הרוטטת, התווסף מאפיין ייחודי ואיך נאמר, שובר שוויון- אפקט היניקה. בניגוד לפעולת הרטט, נעימה ככל שתהיה, אפקט היניקה מכוון ספציפית לאזור הדגדגן ומתמקד בו. פטנט זה מאפשר הגעה מהירה לאורגזמה, ואף לשרשרת אורגזמות, כלומר אורגזמות מרובות. אפקט היניקה חולל שינוי של ממש, שכן נשים רבות לא היו מצליחות להגיע לכדי אורגזמה בעזרת הרטט בלבד. אפקט היניקה מדמה מין אוראלי, דבר שהוא בגדר פריצת בדרך בעולם אביזרי המין.

 

אפקט היניקה

החדשנות המתקדמת של וויברטור היניקה מהווה שדרוג משמעותי. אפקט היניקה כאמור, אמור לענות על צרכיהן של אלו שעד כה לא קיבלו את החוויה החושנית המלאה שיש לאביזרי מין להציע. היניקה שמקבילה למין אוראלי ממוקד, ובינינו- כזה שלא אפשרי על ידי גורם אנושי. רוב הדגמים בשוק, כמו ה-"WOMANIZER" או ה-"SATISFIER", הם גם עמידים במים ולכן קלים לניקוי ושטיפה.

מה יש לומר, נראה שהעולם לא מפסיק להפתיע. עולם מפתיע בפני עצמו, כמו עולם אביזרי המין, הרוטטים או היונקים (או שניהם ביחד), ממשיך להתפתח ולהציע אמצעי עונג חדשניים כדי לדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים, אפילו מרוצים מאוד. לפני כל שימוש באביזר מין, מומלץ להשתמש בחומר סיכה כדי למנוע כאבים בעת חדירת המכשיר, ולוודא כי הסביבה היגיינית ונוחה לשימוש. אז לכל אלו שעוד שומרות אמונים לאביזרים הישנים, כמו טלפון ישן שהגיע זמנו, גם צעצוע מין אפשר להחליף.

צעצוע

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
רוצים לרכוש במחיר מוזל ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ויאגרה ללא מרשם
מבוגרים

ויאגרה ללא מרשם – לא מילה גסה

גם ישראל משנה את דרכיה – בשנת 2018 החליטה המדינה להצטרף למספר מדינות באירופה המאפשרות לגברים לקנות ויאגרה ללא צורך במרשם רופא. משרד הבריאות החליט לשנות את דרכיו על מנת

הובלה עדינה למעבר משרד
כללי

מה זה הובלה עדינה ומה חשוב שתדעו עליה?

אתם עוברים משרדים והמעבר עצמו משמח אתכם מאוד, אתם נרגשים להיכנס למשרדים חדשים, גדולים ומפוארים יותר. אולם, יש לכם במשרדים הרבה מאוד חפצי אמנות – תמונות, פסלים וחפצי נוי נוספים